وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ دو راهی با صدای عشق استاد معین

دو راهی بین ماست چشمامو میگیرم

تا هر طرف میری همون طرف میرم


کاشکی امیدی بود برگردی پیش من

با رفتنت راه ها یک طرفه میشن


عینِ خیالت نیست که رفتی از پیشم

با هر گناه تو من متهم میشم


بگو که غیر از من کی واسطه میشه

دلواپس این عشق این رابطه میشه


هرکس به جای من باشه نمیمونه

تورو به آغوشش برنمیگردونه


اگرچه با دوری علاقه کم میشه

یکی شبیه من عاشق ترم میشه


دستی که پشت در شبونه میکوبه

باده ولی فکر این که تویی  خوبه


هم بودنت با من از روی عادت بود

هم رفتنت با قهر از رو سیاست بود


عینِ خیالت نیست که رفتی از پیشم

با هر گناه تو من متهم میشم


بگو که غیر از من کی واسطه میشه

دلواپس این عشق این رابطه میشه


هرکس به جای من باشه نمیمونه

تورو به آغوشش برنمیگردونه


اگرچه با دوری علاقه کم میشه

یکی شبیه من عاشق ترم میشه

ترانه سرا / افشین مقدم 

آهنگساز و تنظیم کننده / بابک زرین 

طنین صدای عشق استاد معین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.