وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

دانلود آهنگ سنگ خارا استاد معین کیفیت 320


جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

سنـــــــگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم


مو به مو دارم سخن ها

نـــکته ها از انجمن ها

بشنـــو ای سنگ بیابان

بشنویــد ای باد و باران

با شما همرازم اکنون با شما دمسازم اکنون


جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

سنـــــــگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم


مو به مو دارم سخن ها

نـــکته ها از انجمن ها

بشنـــو ای سنگ بیابان

بشنویــد ای باد و باران

با شما همرازم اکنون با شما دمسازم اکنون


شمع خود سوزی چو من

در مــــــــــــــیان انجمن

گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد

گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد


یک چنین آتش به جان

مصلحت باشــــد همان

با عشق خود تنها شود تنها بسوزد

با عشق خود تنها شود تنها بسوزد


من یکـــی مجنون دیگر

در پی لیـــــلای خویشم

عاشق ایـــــن شور حال

عشق بی پروای خویشم


تا به ســــویش ره سپارم

سر ز مــــــستی بر ندارم

من پریشان حال و دلخوش

با هـــــمین دنیای خویشم


جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

سنـــــــگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم


مو به مو دارم سخن ها

نـــکته ها از انجمن ها

بشنـــو ای سنگ بیابان

بشنویــد ای باد و باران

با شما همرازم اکنون با شما دمسازم اکنون


------------------

دانلود آهنگ در کانال تلگرامی طنین صدای عشق به نشانی Telegram.me/MOEINTANIN1 

متن آهنگ سنگ خارا استاد معین

Telegram/MOEINTANIN1

جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

سنـــــــگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم


مو به مو دارم سخن ها

نـــکته ها از انجمن ها

بشنـــو ای سنگ بیابان

بشنویــد ای باد و باران

با شما همرازم اکنون با شما دمسازم اکنون


جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

سنـــــــگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم


مو به مو دارم سخن ها

نـــکته ها از انجمن ها

بشنـــو ای سنگ بیابان

بشنویــد ای باد و باران

با شما همرازم اکنون با شما دمسازم اکنون


شمع خود سوزی چو من

در مــــــــــــــیان انجمن

گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد

گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد


یک چنین آتش به جان

مصلحت باشــــد همان

با عشق خود تنها شود تنها بسوزد

با عشق خود تنها شود تنها بسوزد


من یکـــی مجنون دیگر

در پی لیـــــلای خویشم

عاشق ایـــــن شور حال

عشق بی پروای خویشم


تا به ســــویش ره سپارم

سر ز مــــــستی بر ندارم

من پریشان حال و دلخوش

با هـــــمین دنیای خویشم


جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

سنـــــــگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم


مو به مو دارم سخن ها

نـــکته ها از انجمن ها

بشنـــو ای سنگ بیابان

بشنویــد ای باد و باران

با شما همرازم اکنون با شما دمسازم اکنون


------------------

شما میتوانید آهنگ جدید سنگ خارا رو از کانال تلگرامی ما دانلود کنید آدرس کانال تلگرامی ما Telegram.me/MOEINTANIN1 

این آدرس کانال جدید ما هست متاسفانه کانال قبلی ما هک شده 

سنگ خارا آهنگ جدید استاد معین

#Moein #معین 

پخش موزیک ویدئو سنگ خارا همین جمعه ١٣ بهمن ساعت ٨ شب به وقت تهران

شعر از زنده یاد معینی کرمانشاهى

اهنگ از زنده یاد على تجویدى

با تنظیم جدید از عماد شکورى

Sange Khara‘s new music video releasing this Friday February 2nd

(8 pm Tehran time - 8:30 am Los Angeles time)

#Moein #newsong #موزیک #ویدئو

#Moein #معین 

برای دریافت آرشیو جامع صوتی تصویری استاد معین در کانال تلگرامی طنین صدای عشق استاد معین عضو شوید آدرس کانال تلگرامی ما Telegram.me/MOEINTANIN1

طنین صدای عشق استاد معین 

#طنین_صدای_عشق #استادمعین #معین_طنین #صدای_عشق 

طنین صدای عشق استاد معین Moein معین Moein

صدای عشق

#NMOEIN 

#NMOEINMUSIC 

#MOEINTANIN 

Admin :Morteza Akbari 

TANIN SEDAYE ESHGH OSTAD MOEIN

‎پخش موزیک ویدئو سنگ خارا همین جمعه ١٣ بهمن ساعت ٨ شب به وقت تهران ‎شعر از زنده یاد معینی کرمانشاهى ‎اهنگ از زنده یاد على تجویدى

برای دریافت این ویدئو حتماً به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید لینک کانال _Telegram.me/MOEINTANIN1 

TANIN SEDAYE ESHGH OSTAD MOEIN