وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

آهنگ جدید استاد معین بنام شوق سفر

متن_ترانه_شوق_سفر



 شوق سفر هرگز ازم جدا نشد


تمام عشق من به تو خلاصه شد

غرور اسیرِ حرفِ نیمه کاره شد



کنار فصل بی قراره رفتنت 

یه واژه به نبودنت اضافه شد


سواراسب زندگی نشد دلم

بگو بگو ،بدون تو ،کجا برم!؟؟



بگو کجا برم به جستجوی عشق؟!

تو باشی و دوباره رنگ وبوی عشق


شوق سفر هرگز ازم جدا نشد

اما دل صبور من کلافه شد


شکستِ از شکستن سلام تو

همیشه منتظر به یک کلام 


شوق سفر هرگز ازم جدا نشد 

اما دل صبورِ من کلافه شد


عشق من از نبودنِ تو کم نشد 

یه واژه به نبودنت اضافه شد


تمام عشق من به تو خلاصه شد

غرور اسیر حرف نیمه کاره شد

طنین صدای عشق استاد معین 

برای دانلود آهنگ به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید 

آیدی کانال Telegram.me/MOEINTANIN1