وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ خونه ی آرزو استاد معین Moein

MoeinTanin 

#متن_آهنگ

#خونه_آرزو 


داری میری از خونه آرزو

جدا میشم از تو چه آواره وار

کنارت نمیزارم از زندگیم

برو زندگی کن بزارم کنار

پی آرزوهای بعداز منی

منم غصه هامو به دوش میکشم

میتونم از عشقت بمیرم ولی

نمیتونم عشق یکی دیگه شم

واست بهترین هارو میخوام چون

واسه اولین بار فهمیدمت

واسه آخرین بار عاشق شدم

واسه اولین بار بخشیدمت


به امید رویای بوسیدنت

به عشق تو چشمامو خواب میکنم

اگه صد دفعه باز به دنیا بیام

میدونم تورو انتخاب میکنم


اگه بعضی وقتا دلت تنگ شد

یه گوشه مثه من فقط گریه کن

رو اون نامه که تشنه حرفته

بجای نوشتن فقط گریه کن

همین که دلم باتوئه کافیه

نمیخوام بدونم دلت باکیه

من آلودم اما نجاتم نده

که آلوده بودن به تو پاکیه

واست بهترین هارو میخوام چون

واسه اولین بار فهمیدمت

واسه آخرین بار عاشق شدم

واسه اولین بار بخشیدمت



ترانه سرا : بابک بابایی

آهنگساز : وحید پویان

تنظیم کننده : سعید زمانی

تک آهنگ

سال تولید : ۱۳۹۷

برای دانلود موزیک ویدئو خونه ی آرزو 

به کانال تلگرامی طنین صدای عشق استاد معین مراجعه نمایید 

◀ Telegram.me/MOEINTANIN1 

موزیک ویدئو جدید استاد معین بنام خونه ی آرزو

Khooneye Arezoo

Music video OSTAD MOEIN 

داری میری از «خونه‌ی آرزو»

جدا میشم از تو ، چه آواره‌وار

کنارت نمی‌ذارم از زندگیم

برو زندگی کن ، بذارم کنار

پی آرزوهای بعد از منی

منم غصه‌هامو به دوش می‌کشم

میتونم از عشقت بمیرم ولی

نمیتونم عشق یکی دیگه شم

واست بهترین‌هارو میخوام، چون

واسه اولین بار فهمیدمت

واسه آخرین بار عاشق شدم

واسه اولین بار بخشیدمت

به امید رویای بوسیدنت

به عشق تو چشمامو خواب می‌کنم

اگه صد دفعه باز به دنیا بیام

می‌دونم تورو انتخاب می‌کنم

اگه بعضی وقتا دلت تنگ شد

یه گوشه مثل من فقط گریه کن

رو اون نامه که تشنه‌ی حرفته

به جای نوشتن فقط گریه کن

همین که دلم با توئه ، کافیه

نمیخام بدونم دلت با کیه

من آلودم اما ، نجاتم نده

که آلوده بودن به تو ، پاکیه

برای دانلود موزیک ویدئو خونه ی آرزو 

به کانال تلگرامی طنین صدای عشق استاد معین 

مراجعه نمایید ◀ Telegram.me/MOEINTANIN1 

طنین صدای عشق استاد معین 


موزیک ویدئو استاد معین بنام خونه آرزو

آهنگ معین بنام خونه آرزو

دانلود آهنگ جدید خونه آرزو از معین با دو کیفیت به همراه متن آهنگ

Download New Music Moein – Khoone Arezoo

به زودی از رسانه معین طنین 

برای دریافت به کانال تلگرامی طنین صدای عشق بپیوندید 

آدرس کانال تلگرامی عاشقان استاد معین 

Telegram.me/MOEINTANIN1 








TANIN 



SEDAYE 



ESHGH 



OSTAD 



MOEIN 


دانلود موزیک ویدئو خونه آرزو استاد معین

برای دریافت موزیک ویدئو خونه آرزو به کانال تلگرامی طنین صدای عشق مراجعه کنید آدرس کانال ⏪ Telegram.me/MOEINTANIN1 


خونه ی آرزو موزیک ویدئو جدید استاد معین بزودی...

برای دریافت موزیک ویدئو جدید استاد معین بنام خونه ی آرزو به کانال تلگرامی طنین صدای عشق مراجعه کنید آدرس کانال تلگرامی ما ⬅Telegram.me/MOEINTANIN1 

TANIN SEDAYE ESHGH OSTAD MOEIN