وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ قدیمی چمن از استاد معین

MOEIN TANIN ✅:

چون ز چمن بگذری خنده به گلها کنی

عاشق دیوانه را شعله سر و پا کنی


بلبل شیدا منم

نو گل زیبا تویی

خسته ز دنیا منم

فتنه ی دلها تویی


ای گل من با دل من مهر و وفا کن

جان مرا از غم هجران تو رها کن


دل ز چمن تو رها میکنم

از تو شکایت به خدا میکنم

وای از این آتش سوزان من

ای که زدی شعله تو بر جان من


می شود روزی

آه جانسوزی

جان تو سوزد


آتش عشقی

بر دل سنگت

شعله افروزد


ای گل بی وفا روزی آخر چو من


قلب بی مهر تو سرد و لرزان شود


کلبه ی عشقت از ناله ویران شود

طنین صدای عشق استاد معین 

Www.moeinmusic.com 

Fb.com/N.Moein 

Instagram.com/NMoeinmusic 

Twitter.com/NMoeinmusic 

Telegram.me/MoeinChannel 

Telegram.me/MOEINTANIN 

استاد معین امپراطوری صدای ایران صدایی به وسعت کهکشانها صدای عاشقانه ی ایران 

متن آهنگ چمن از استاد معین

MOEIN TANIN ✅:

چون ز چمن بگذری خنده به گلها کنی

عاشق دیوانه را شعله سر و پا کنی