وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ ماندگار از صدای عشق استاد معین

باشه هرچی که تو میخوای هرچی باشه میپذیرم

دستتو بزار رو قلبم بگو جونه تو نمیرم

باشه هرچی که تو میخوای


اگه پای تو قراره پا روی دنیا بزارم

باشه من حرفی ندارم


حاضرم درد تو با عشق به تن و جونم بگیرم

پای این عشق بزار بمیرم


نمیزارم این درد رو شونه هام بزاری بری

نمیزارم این بغض رو گونه هام بباری بری

تو که غیر آغوش من خونه ای نداری بری


نذار با دل کندن سر دنیای من اینجوری تموم شه

واسه من کاری کن نذار رویای من اینجوری حروم شه


دستتو بزار رو قلبم که اگه دل کندم از تو  روزگاری قلبم به روم بیاری

که بدونی چه بمونی چه نمونی موندگاری


نمیزارم این درد رو شونه هام بزاری بری

نمیزارم این بغض رو گونه هام بباری بری

تو که غیر آغوش من خونه ای نداری بری


نذار با دل کندن سر دنیای من اینجوری تموم شه

واسه من کاری کن نذار رویای من اینجوری حروم شه


باشه هرچی که تو میخوای….


ترانه سرا / روزبه بمانی 

آهنگساز و تنظیم کننده / عارف شکوری 

طنین صدای عشق استاد معین 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.