وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ عشق من از آلبوم ماندگار با صدای عشق معین

تموم فکر و ذکرم پیش چشماته

منو چجوری عاشق خودت کردی


همین که پاتو از در میزاری بیرون

پی بهونه ام که زود برگردی


تو میری و منم چشمامو میبندم

نمیزارم رو هیچی غیر تو واشه


میخوام که آخرین تصویر توو  ذهنم

تا وقتی تو میای عکس خودت باشه


عشق من آرومم

حالا که دستای تو توی دستامه

عشق من قلب تو تموم چیزیه که از دنیا میخوامه


عشق من بعد از این هرچه بشه  کنارت میمونم بازم

عشق من تو دنیا من کسی رو اینجوری نمیخواستم


همین  که تو ازم حالم رو میپرسی

دیگه هر دردی رو من بی اثر میشه


نفس های تو میپیچه تو گوشم

نفس های عمیقم بیشتر میشه


عشق من آرومم

حالا که دستای تو توی دستامه

عشق من قلب تو تموم چیزی که از دنیا میخوامه


عشق من بعد از این هرچه بشه کنارت میمونم بازم

عشق من توو  دنیا من کسی رو اینجوری نمیخواستم

ترانه سرا / ندا جوادی 

آهنگساز و تنظیم کننده / بابک زرین 

طنین صدای عشق استاد معین 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.