وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ هوادار تو با صدای عشق استاد معین

هرچی که خوبیه توو  دنیا توو چشمای توست 

بدون این عاشق خوشبخت گرفتار توست 


اگه من شادم و دل مست همش کار توست

تا دنیا برپاس برجاس دل مال توست


با تو زندگی چه پرشوره

غم و غصه از دلم دوره


باتو بهترینم ای عشق من

با تو حال من چقدر خوبه


با تو زندگی چه پرشوره

غم و غصه از دلم دوره


هرچی که خوبیه توو  دنیا توو چشمای توست 

بدون این عاشق خوشبخت گرفتار توست 


اگه من شادم و دل مست همش کار توست

تا دنیا برپاس برجاس دل مال توست


اگه امروز خوشبختی توو  مشت منه

چون که عشق تو و مهر تو پشت منه


اگه دل قرصم و شادم ای نازنین

چون دستای قشنگت توو دست منه


هرچی که خوبیه توو  دنیا توو چشمای توست 

بدون این عاشق خوشبخت گرفتار توست 


اگه من شادم و دل مست همش کار توست

تا دنیا برپاس برجاس دل مال توست


اگه امروز خوشبختی توو  مشت منه

چون که عشق تو و مهر تو پشت منه


اگه دل قرصم و شادم ای نازنین

چون دستای قشنگت توو دست منه


هرچی که خوبیه توو دنیا توو چشمای توست 

بدون این عاشق خوشبخت گرفتار توست 


اگه من شادم و دل مست همش کار توست

تا دنیا برپاس برجاس دل مال توست


هرچی که خوبیه تو دنیا توو چشمای توست 

بدون این عاشق خوشبخت گرفتار توست 


اگه من شادم و دل مست همش کار توست

تا دنیا برپاس برجاس دل مال توست


ترانه سرا / توحید عظیمی 

آهنگساز / توحید عظیمی 

تنظیم کننده / عارف شکوری 

طنین صدای عشق استاد معین 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.