وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ دیوونگی نکن ازاستاد معین

#Moein #معین 

متن آهنگ دیوونگی نکن 

 

دیوونگی نکن چیزی نمونده تا با هم یکی بشیم

دیوونگی نکن بعد از جدا شدن دلخوش به کی بشیم

دیوونگی نکن حرفامو گفتم و حرفی نمیزنی

دیوونگی نکن من عاشق توام تو عاشق منی

من عاشق توام روزهای سخت من بی تو نمیگذره

با تو اگر چه دور با تو اگر چه دیر از بی تو بهتره


دیوونگی نکن وقتی بدون عشق دلگیره زندگی

بی تو برای من بی من برای تو میمیره زندگی

من عاشق توام روزای خوب تو روزهای با منه

حاشا نکن اگه با هر کی غیر من قلبت رو میشکنه

من عاشق توام روزهای سخت من بی تو نمیگذره

با تو اگر چه دور با تو اگر چه دیر از بی تو بهتره

کانال ما در تلگرام Telegram.me/MOEINTANIN 

#معین

#دیونگی_نکن

شعر: زنده یاد افشین یدللهی

آهنگ و تنظیم: عارف شکوری

کارگردان: آلکس فرا 

#طنین_صدای_عشق #استادمعین #معین_طنین #صدای_عشق 

طنین صدای عشق استاد معین Moein معین Moein

صدای عشق

#NMOEIN 

#NMOEINMUSIC 

#MOEINTANIN 

Admin :Morteza Akbari 

TANIN SEDAYE ESHGH OSTAD MOEIN

FACEBOOK.COM/SEDAYE.ESHGH 

FACEBOOK.COM/MOEINTANIN 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.