وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

جان من از استاد معین متن ترانه

Morteza Akbari:

جانِ تو جانِ من،  حاکم و قربانِ من، سفره ی خانِ من، طعم لبت نانِ من


خوش بگو تا غم از، خوشه یِ تو نوش کند، شاهِ شیرین بیان، صورتِ خندانِ من


حکمِ کشتار بده، بنده و قربانی ام،از تو آزادم آن لحظه که زندانی ام


ظلم تو بوسه بر آهِ جگر سوزِ من، مُهرِ دیوانگی، طالع پیشانی ام


عشق دیوانه، زهر جانانه، از تو می نوشم و سرمست و سبکبار من


بیت ویرانی،  شعر ایرانی، از تو میخوانم و شبناله ی بیدار من


عطش روی تو دارم، شب دیدار باش، نفس خفته ی بی عاطفه، بیدار باش


هوس عطر تو هست و تب آغوش نیست، صحبت از موی تو هست و گوشِ تو گوش نیست


ای دل ای عاشق، موج بی قایق، میروی تا بزنی سر به کدامین سنگ


ای دل ای تنها مست و بی پروا، بی سپر می بری ام سمت کدامین جنگ

متن کامل ترانه ی جان من از استاد معین 

طنین صدای عشق استاد معین 

Telegram.me/MOEINTANIN 

Fb.com/sedaye.eshgh 

Fb.com/MOEINTANIN 

Fb.com/طنین صدای عشق استاد معین 

صدایی فراتر از کهکشان ها 

کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم یه مشت خاک ناچیز افتاده ای به زیر پاتم 

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم،  تا وقت جون دادن باهاتم استاد معین عزیزم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.