وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]
وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین  moein tanin

وبلاگ طنین صدای عشق استاد معین moein tanin

طنین صدای عشق استاد معین [ معین طنین ]

متن آهنگ جدید استاد معین بنام کنار تو

Morteza Akbari:


کنار تو


ترانه سرا: افشین یداللهی

آهنگ ساز: بابک زرین

تنظیم کننده: بابک زرین


کنار تو چه آرومم چه آرومی کنار من

توو چشمای تو آرومه چشای بی قرار من


تو می فهمی که خوشحالم

تو می فهمی دلم تنگه

تو می دونی که خواب من

کدوم شبهاس که بی رنگه


تو مثل آسمون ساده

مثل پرواز آزادی

مثل دلبستگی امنی

مثل لبخند آبادی


یه پروانه ام که تووی باد

می خوام توو دست تو جا شم

می خوام وقتی که دلگیرم

توو آغوش خودت باشم


می خوام وقتی دلت تنگه

غمت روو شونه هام باشه

اگه اشکی توو چشماته

مسیرش گونه هام باشه


کسی جز تو نمی تونه

منو عاشق کنه هم درد

کسی جز من نمی تونه

تو رو عاشق کنه برگرد

طنین صدای عشق استاد معین 

برای دانلود آهنگ به پیج های زیر مراجعه نمایید 

Telegram.me/MOEINTANIN 

Facebook.com/sedaye.eshgh 

Facebook.com/MOEINTANIN 

TANIN SEDAYE ESHGH OSTAD MOEIN 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.